Marketing voor Verloskunde

Ik ben Marketing specialist & business coach o.a. voor Verloskundige & Echo praktijken. Ik help praktijken en echocentra om een gezonde en gebalanceerde organisatie te creëren waar voldoende cliënten zijn, er een normale werkdruk is en er op een professionele en persoonlijke manier met zwangeren gecommuniceerd wordt.

Waar kan ik jullie bij helpen?

Met mijn Marketing & business coaching achtergrond, weet ik veel over hoe je een gezonde organisatie bouwt. Dat begint bij een gezamenlijke visie; dus heel goed weten waar je met elkaar naartoe wilt en waar je voor staat. Maar ook bijvoorbeeld het kennen van je kwaliteiten en waarden als organisatie. Dit is de kern voor het maken van een goede Marketing strategie & communicatie. Maar ook juist voor het timemanagement binnen in de Praktijk. Welke zaken hebben dus prioriteit en welke eigenlijk niet? Zijn er systemen die ons kunnen helpen in het automatiseren van communicatie? Hier weet ik alles van en kan ik door middel van business coachingsgesprekken of juist uitvoerend werk waarde toevoegen.

Enkele voorbeelden

  • Hoe kan ik groeien als praktijk?
  • Hoe krijg ik meer bezoekers op mijn website?
  • Hoe maak ik professionele communicatie?
  • Timemanagement: hoe onderscheid ik prioriteiten?
  • Welke informatie systemen kunnen onze assistentes ontlasten?
  • Moeten we wel of niet met social media aan de slag?

Waar kan ik jullie bij helpen?

Met mijn Marketing & business coaching achtergrond, weet ik veel over hoe je een gezonde organisatie bouwt. Dat begint bij een gezamenlijke visie; dus heel goed weten waar je met elkaar naartoe wilt en waar je voor staat. Maar ook bijvoorbeeld het kennen van je kwaliteiten en waarden als organisatie. Dit is de kern voor het maken van een goede Marketing strategie & communicatie. Maar ook juist voor het timemanagement binnen in de Praktijk. Welke zaken hebben dus prioriteit en welke eigenlijk niet? Zijn er systemen die ons kunnen helpen in het automatiseren van communicatie? Hier weet ik alles van en kan ik door middel van business coachingsgesprekken of juist uitvoerend werk waarde toevoegen.

Enkele voorbeelden

  • Hoe kan ik groeien als praktijk?
  • Hoe krijg ik meer bezoekers op mijn website?
  • Hoe maak ik professionele communicatie?
  • Timemanagement: hoe onderscheid ik prioriteiten?
  • Welke informatie systemen kunnen onze assistentes ontlasten?
  • Moeten we wel of niet met social media aan de slag?

VERLOSKUNDIGEN AAN ‘T IJ AMSTERDAM NOORD

Marketing strategisch advies & bouw nieuwe website

Met Verloskundigen Aan ‘t IJ hebben we eens goed bekeken waar hun sterktes lagen en hoe ze deze nog beter konden communiceren. De website was verouderd en sloot niet meer aan bij hun nieuwe imago en de missie die ze hebben. Daarom hebben we een nieuwe website gebouwd die qua design goed bij ze past en qua functionaliteiten zoals een online agenda een hoop tijd bespaart. Daarnaast hebben we een automatisch email systeem opgezet zodat alle zwangeren gedurende 9 maanden specifieke emails krijgen op de juiste momenten. Zo is de informatievoorziening optimaal!

www.verloskundigenaantij.nl

VERLOSKUNDIGEN AAN ‘T IJ AMSTERDAM NOORD

Marketing strategisch advies & bouw nieuwe website

Met Verloskundigen Aan ‘t IJ hebben we eens goed bekeken waar hun sterktes lagen en hoe ze deze nog beter konden communiceren. De website was verouderd en sloot niet meer aan bij hun nieuwe imago en de missie die ze hebben. Daarom hebben we een nieuwe website gebouwd die qua design goed bij ze past en qua functionaliteiten zoals een online agenda een hoop tijd bespaart. Daarnaast hebben we een automatisch email systeem opgezet zodat alle zwangeren gedurende 9 maanden specifieke emails krijgen op de juiste momenten. Zo is de informatievoorziening optimaal! www.verloskundigenaantij.nl

Testimonials

Testimonials