SAMEN DE WERELD VERBETEREN VOOR TOEKOMSTIGE GENERATIES

MArketing_coaching_mobile
Marketing_coaching_tablet

MARKETING COACHING & BUSINESS ADVIES VOOR ONDERNEMERS MET EEN PURPOSE

  • Onze wereld van nu heeft Changemakers nodig. Ondernemers die de status quo willen doorbreken en het anders willen doen. Die zich geroepen voelen om een groter doel na te jagen zonder daarbij de ecologische, sociale en maatschappelijke belangen uit het oog te verliezen. Mensen die verantwoordelijkheid willen nemen. En mensen die oprecht deze wereld een betere plek willen maken voor onze kinderen.

    Ben jij zo'n ondernemer, de Changemaker? Dan help ik jou graag via marketing coaching & advies om je visie waar te maken.

EEN KEERTJE GRATIS SPARREN?

HOE VOLG JE JE EIGEN PAD? AUTHENTIEKE MARKETING

Leiderschap_coaching_banner

Het hebben van een visie of een goed idee is namelijk belangrijk, maar hoe zorg je nou dat je als ondernemer je eigen pad blijft volgen? Inmiddels is er online zo ontzettend veel te veel over wat de beste manier is om als ondernemer zichtbaar te zijn. Hoe je high paying klanten krijgt of hoe je het beste je contentstrategie kunt voeren. Wat doe je als dat eigenlijk helemaal niet bij je past?

Ik zorg met mijn Marketing Coaching & advies dat we een boodschap en een strategie gaan vinden, die bij je past. Authentieke Marketing noem ik dat.

 

 

IN 4 WEKEN JOUW HELE MARKETING FUNDAMENT KLAAR

Dit Marketing Traject is als een Pressure Cooker waarin we in een relatief korte periode (4 weken) heel veel belangrijk werk gaan verzetten. Samen gaan we aan de slag om jouw onderneming naar een hoger niveau te tillen en (nog meer) volgens je duurzame visie te laten werken. In 4 weken doorloop je met mij deze vier stappen. Aan het einde weet je WIE je bent en WAAROM je doet wat je doet, HOE je je missie gaat vervullen, en WAT je komend jaar gaat doen om dit waar te maken.

Globe

ONDERZOEKSFASE

De eerste stap draait om helderheid krijgen over hoe je er nu als ondernemer voor staat. Welke doelgroep bedien je? Welke producten/services heb je en welke behoeften beantwoorden die? Hoe sta je er financieel voor (behaal je de cijfers die je wilt)? Hoe ziet je markt eruit? Welke marketing heb je eerder gedaan en welk effect had dat? Wat maakt dat je nu een vervolgstap wilt maken?

Globe3

PURPOSE (WHY)

We onderzoeken waarom je staat waar je nu staat, bespreken waar je naartoe wilt en wat je nog tegenhoudt. We duiken in deze stap dieper in jouw organisatie. Wat is jullie visie en waarom? Is dat het écht of wil je meer/ iets anders? Hoe zie je dit gedachtegoed terug in je onderneming? Wat zijn jullie kwaliteiten? We scherpen samen je visie aan zodat hij klopt en je inspireert.

Globe4

(HER)POSITIONERING

Welke positie neem jij in als ondernemer/organisatie in de markt? Hoe kunnen mensen je herkennen? Waarom moeten ze bij jou zijn? We gaan antwoord geven op de HOW en de WHAT vraag. De uitkomst is een kerndocument waar je altijd naar terug kunt grijpen als je belangrijke beslissingen moet maken. En ik maak een kerntekst die jouw onderneming en haar producten omschrijft.

Globe2

MARKETINGPLAN

Aan de hand van de 4 Marketing P's stellen we een marketingplan op. In deze fase wordt het een stuk concreter. Moet je een verandering aanbrengen in je Producten? Klopt je Prijs? Welke Promotie past het beste bij jouw doelgroep(en)? Het eindresultaat van deze stap is een marketingplan voor de komende periode waarin je hele duidelijke acties hebt die in lijn liggen met de purpose van de organisatie.

Globe

ONDERZOEKSFASE

De eerste stap draait om helderheid krijgen over hoe je er nu als ondernemer voor staat. Welke doelgroep bedien je? Welke producten/services heb je en welke behoeften beantwoorden die? Hoe sta je er financieel voor (behaal je de cijfers die je wilt)? Hoe ziet je markt eruit? Welke marketing heb je eerder gedaan en welk effect had dat? Wat maakt dat je nu een vervolgstap wilt maken?

Globe3

PURPOSE (WHY)

We onderzoeken waarom je staat waar je nu staat, bespreken waar je naartoe wilt en wat je nog tegenhoudt. We duiken in deze stap dieper in jouw organisatie. Wat is jullie visie en waarom? Is dat het écht of wil je meer/ iets anders? Hoe zie je dit gedachtegoed terug in je onderneming? Wat zijn jullie kwaliteiten? We scherpen samen je visie aan zodat hij klopt en je inspireert.

Globe4

(HER)POSITIONERING

Welke positie neem jij in als ondernemer/organisatie in de markt? Hoe kunnen mensen je herkennen? Waarom moeten ze bij jou zijn? We gaan antwoord geven op de HOW en de WHAT vraag. De uitkomst is een kerndocument waar je altijd naar terug kunt grijpen als je belangrijke beslissingen moet maken. En ik maak een kerntekst die jouw onderneming en haar producten omschrijft.

Globe2

MARKETINGPLAN

Aan de hand van de 4 Marketing P's stellen we een marketingplan op. In deze fase wordt het een stuk concreter. Moet je een verandering aanbrengen in je Producten? Klopt je Prijs? Welke Promotie past het beste bij jouw doelgroep(en)? Het eindresultaat van deze stap is een marketingplan voor de komende periode waarin je hele duidelijke acties hebt die in lijn liggen met de purpose van de organisatie.

Ontwikkelprogramma_coaching

VOOR WIE IS DEZE MARKETING COACHING?

Deze marketing coaching is voor (startende) ondernemers/ freelancers die klaar zijn voor de volgende stap in professionaliteit. Of juist een verandering op het niveau van positionering of strategie willen doorvoeren.

A BETTER WORLD STARTS WITH YOU

WAT ZIT ER IN DIT MARKETING COACHINGS PROGRAMMA?

  • 5 Online Coaching Sessies

    De online coaching sessies zijn de rode draad van dit traject. We gebruiken ze om de diepte in te gaan. Ik stel je vragen, zal je challengen op je ideeën en inspireren als je vast zit. Ik probeer zoveel mogelijk helderheid te krijgen bij jou zodat we het daarna op papier kunnen zetten. 

  • Reflectieopdrachten

    Ondersteunend aan de coachingsessies zal ik je vooral in het begin een vragenlijst en reflectieopdrachten geven. Een (her)positionering vind je namelijk niet zomaar en vraagt vaak wat reflectiemomenten.

  • Het KERN document

    Naar aanleiding van onze gesprekken gaan we aan de slag om een organisatie KERN-document te maken. Dit document gaat het fundament worden met je missie, positionering én kern tekst. Als iemand je vraagt wat jouw bedrijf doet, is dit je pitch. Het allerbelangrijkste staat hierin. Dit document kun je goed gebruiken om communicatie te maken of als kompas als je beslissingen moet nemen.

  • Marketingplan

    Als laatste zullen we je visie om gaan zetten in concrete doelstellingen en acties. In het Marketingplan gaat duidelijk worden waar je de komende tijd aandacht aan gaat besteden en welke marketingacties jij te doen hebt om je organisatie naar een hoger niveau te tillen.

WAT ZIT ER IN DIT MARKETING COACHINGS PROGRAMMA?

  • 5 Online Coaching Sessies

    De online coaching sessies zijn de rode draad van dit traject. We gebruiken ze om de diepte in te gaan. Ik stel je vragen, zal je challengen op je ideeën en inspireren als je vast zit. Ik probeer zoveel mogelijk helderheid te krijgen bij jou zodat we het daarna op papier kunnen zetten. 

  • Reflectieopdrachten

    Ondersteunend aan de coachingsessies zal ik je vooral in het begin een vragenlijst en reflectieopdrachten geven. Een (her)positionering vind je namelijk niet zomaar en vraagt vaak wat reflectiemomenten.

  • Het KERN document

    Naar aanleiding van onze gesprekken gaan we aan de slag om een organisatie KERN-document te maken. Dit document gaat het fundament worden met je missie, positionering én kern tekst. Als iemand je vraagt wat jouw bedrijf doet, is dit je pitch. Het allerbelangrijkste staat hierin. Dit document kun je goed gebruiken om communicatie te maken of als kompas als je beslissingen moet nemen.

  • Marketingplan

    Als laatste zullen we je visie om gaan zetten in concrete doelstellingen en acties. In het Marketingplan gaat duidelijk worden waar je de komende tijd aandacht aan gaat besteden en welke marketingacties jij te doen hebt om je organisatie naar een hoger niveau te tillen.

WIE IS KIM?

WHY (Mijn eigen purpose)
Ik draag bij aan een betere wereld waarin authenticiteit, verbinding en compassie door iedereen wordt geleefd.

HOW (Strategie)
Ik zorg dat organisaties die goed doen voor de wereld op een authentieke en persoonlijke manier zichtbaarder worden en zo hun positieve bijdrage kunnen waarmaken.

WHAT
Door marketing/ business coaching en advies

Naast meer dan 10 jaar Marketing en communicatie ervaring, ben ik life coach en onderneemster.

Online-coaching-kim

WIE IS KIM?

WHY (Mijn eigen purpose)
Ik draag bij aan een betere wereld waarin authenticiteit, verbinding en compassie door iedereen wordt geleefd.

HOW (Strategie)
Ik zorg dat organisaties die goed doen voor de wereld op een authentieke en persoonlijke manier zichtbaarder worden en zo hun positieve bijdrage kunnen waarmaken.

WHAT
Door marketing/ business coaching en advies te bieden.

Naast meer dan 10 jaar Marketing en communicatie ervaring, ben ik life coach en onderneemster.

WAT LEVERT DIT PURPOSE MARKETING COACHING PAKKET JOU OP?

  • Een heldere inspirerende positionering voor jouw onderneming

  • Helderheid en aanscherping van wie je bent als organisatie en waarom jullie de dingen doen zoals je ze doet.

  • Een duidelijk Marketingplan met concrete acties

  • Inspiratie & steun op het gebied van marketing, purpose en ondernemerschap

  • Inzicht in wie jij wilt zijn als ondernemer.

  • Veel positieve energie om verder te bouwen aan jouw onderneming.

PURPOSE MARKETING COACHING PAKKET

997 euro
  • 5 online coachingsessies
  • Vragenlijst voor onderzoeksfase
  • Reflectieopdrachten
  • Je krijgt een positionerings kern document met een voorbeeld kerntekst die je kunt gebruiken in verdere communicatie.
  • Een professioneel marketingplan voor de komende jaren.
  • You are in the drivers seat
  • Eerste introductiegesprek is gratis

LOSSE COACHING/ ADVIES SESSIES

75 euro Per sessie
  • 60 minuten
  • Volledig vraaggestuurd
  • In te boeken per keer
  • Eerste introductiegesprek is gratis

WAT ZEGGEN MENSEN OVER KIM?

" Ik heb Kim ervaren als een zeer betrokken persoon. Zij verdiept zich in jou en in jouw project. Dit maakt haar niet alleen een geïnteresseerd en gemotiveerd iemand maar ook iemand met wie je echt kan bouwen elkaar inspireren. Kim kan gemakkelijk in concrete en begrijpbare taal jouw visie in woorden brengen waar zij overigens ook nog eens strategisch over nadenkt. Dit maakt dat je meteen ook bezig bent met het bereiken van je doelgroep. Kim is toegankelijk, staat voor eerlijke en directe communicatie en heeft een open mind. Een heerlijk mens om mee samen te werken!"

Mariella van Mackelenburg, Oprichtster Trust Amsterdam

"Inmiddels ken ik Kim al meerdere jaren waarin wij met haar samenwerken. Kim is een creatieve marketeer die streeft naar het beste resultaat. Ze ziet kansen en heeft een getting things done mentaliteit. Ze luistert goed naar wat je als klant wilt bereiken en denkt mee. Wij ervaren de samenwerking met haar als heel persoonlijk en prettig."

Jiska Horn, Algemeen Directrice CompaNanny

“ Met de hulp van Kim is het ons gelukt om de Kinderkeet weer te laten stralen. Haar frisse ideeën in combinatie met een zeer persoonlijke en betrokken benadering zorgden direct voor een klik. Kim legt niet alleen de vinger op de zere plek, maar luistert ook goed naar onze wensen en denkt mee. Dit maakt dat wij echt het gevoel hebben samen met haar de Kinderkeet naar een hoger plan te hebben getrokken. En dat laatste voelen we niet alleen zo, maar blijkt zeker ook uit de resultaten die sindsdien geboekt worden!"

Directie de Kinderkeet- Petra van Brederode & Petra Schaeffers

BLOGS OVER DUURZAAMHEID, PURPOSE, AUTHENTIEKE MARKETING Etc.

Hoe maak je goede marketing voor Kinderopvang?

Door Kim | 15 september 2020

Merkstrategie, Communicatie en Marketing voor Kinderopvang Als organisatie moet je altijd vooruit kijken, rekening houdend met de constant veranderende omgeving. Immers, de behoeften van ouders en kinderen veranderen over tijd,…

LEES VERDER

Een betere wereld begint bij jezelf.

Door Kim | 5 mei 2020

Afgezaagd? Cliché? Of het enige inzicht dat ertoe doet?  Ik ben wel vaker uitgemaakt voor dromer. Té idealistisch en té naïef. Vaak kreeg ik als feedback om me realistischer op…

LEES VERDER

Hoe maak je goede marketing voor Kinderopvang?

Door Kim | 15 september 2020

Merkstrategie, Communicatie en Marketing voor Kinderopvang Als organisatie moet je altijd vooruit kijken, rekening houdend met de constant veranderende omgeving. Immers, de behoeften van ouders en kinderen veranderen over tijd,…

LEES VERDER

Een betere wereld begint bij jezelf.

Door Kim | 5 mei 2020

Afgezaagd? Cliché? Of het enige inzicht dat ertoe doet?  Ik ben wel vaker uitgemaakt voor dromer. Té idealistisch en té naïef. Vaak kreeg ik als feedback om me realistischer op…

LEES VERDER

STUUR EEN BERICHT

Voer a.u.b. uw naam in
Vul alstublieft een bericht in.